♫ BELLEH ☆

Direktlänk till inlägg 4 april 2010

hmm..?

Av isabell - 4 april 2010 17:06

hejsan!


idag har jag varit å dansat, det var jätte några där, och dom som var där var dom mer avancerade dansarna, men för att dom skulle få ha en bra träning så körde vi något som dom hade gjort i fredags tror jag, de var ganska svårt och jag klarade mej väll hyffsat...

till frukost testade jag något som jag ärligt inte har testat förut nämligen k special red berries, det var mums!

när jag hade tränat så åkte jag hem, obs! utan min paljet topp jag skulle låna, den var tydligen glömd hemma men jag ska få den på onsdag, när jag kom hem så stod danne och blokerade halva gatan med hans stora lastbil..haha.

sen fick jag gå och hämta min lillebror hoss hans kommpis, och nu är jag här, mätt och belåten efter en mumsig middag

ville också påminna om ackes dans show som är ganska känd i gävle och hålls på gävle teatern nämligen "magic of dance" ni som inte bor i gävle borde värkligen ta er hit och kolla, det är inte bara dans det ät något väldigt häftigt, så alla ta er till gävle och se "magic of dance" den 6-maj, du kan köpa biljetter här lovar det kommer vara en upplevelse ni kommer minnas..!


  Magic of Dance

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

den här kan du hitta lite här och där i gävle...

 

Isabell   

 

p.s jag tycker påsken kunde vara slut nu så den gamla headern kom tbx

 
 
Asbjørg

Asbjørg

4 april 2010 18:33

det er så syyykt gøy å danse!

http://punkyfunky.blogg.no

 
chiaki

chiaki

4 april 2010 19:07

sv. haha njää det tycker inte ja heller... ^^
jag vet inte heller vad jag ska ha för bil.. eller tjaa.. mina föräldrar har sagt att jag ska ha deras Saab (som kommer att räknas som veteranbil vid det laget att jag ska ha den).
Men som jag sa, bil som bil, så jag tror inte det spelar så stor roll XDD

http://xchiaki.blogg.se

 
Asbjørg

Asbjørg

4 april 2010 19:46

sv: kult! jeg også, danser jazz. ellers så har vi dans på linja jeg går på. kjempeartig! :-D

http://punkyfunky.blogg.no

 
Anniken Bye

Anniken Bye

4 april 2010 21:28

Hei! Må bare si: ALL ÆRE TIL DE SOM KAN DANSE! :) Er litt misunnelig, og du. . Jeg elsker headeren din! Veldig stilig! ;) Ha en flott kveld!

http://www.annikenbye.blogg.no

 
fanny | skelleftebrudZz

fanny | skelleftebrudZz

5 april 2010 20:25

HHAHAAHAH jaa:]
det kan bli riktigt äckligt om man verkligen inte är sugen på det (A)

vad ska du göra imårrn då :_)?

http://www.skelleftebrudzz.blogg.se

 
josse

josse

5 april 2010 22:59

ja visst är valpen söt.:D

http://josefinpersson.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell - 3 september 2010 10:30

är på vävaren med min fina klasss 7B fast nä alla är inte så fina... några är så man vill spy...haha. klara sitter i fönstret och så spelar dom biljard bakom mej, NOT SO FUN men oscar andersson vill INTE bli sminkad säger han hahaha jag fick in...

Av isabell - 11 augusti 2010 18:00

Hejsan!   nu sitter jag här en onsdags, hmm kan man kalla det kväll? iaf. har en lille bror som står och huttrar brevid mej för att han har badat, vilket jag inte vill göra för vad jag vet är inte affro style inne... eller som mamma säger "de...

Av isabell - 7 juli 2010 12:30

Hejsan!   okej de här kommer låta sjukt men, lilla klara blir stor! nu är hon 13!!!!! för att fira detta cyklar klara å lina och ja skutta ner för gatorna igår och skrek med min fina sång rös "ja må hon leva!" och dom som inte vakna då vakna no...

:')

Av isabell - 6 juli 2010 14:24

hejsan mina älsklingar!   var så sjukt länge sen jag blogga nu så de är sorligt.. vi har fortfarande inte fått igång datan så nu lånar ja min älskade mammas data, hihi. men blev ändå lite ledsen när jag loggade in idag för hade inte en ända l...

Av isabell - 5 maj 2010 14:43

hejsan!   nu sitter jag i skolan och får npg inte vara inne på datan men men.. kl.16:00 börjar genrepet för magic of dance, en av gävles största dans shower! ni som inte har beställt bijletter än måste göra det, för jag lovar det är så värt det...

Presentation


Namn: Isabell
Född: 97.03.23
Bor i: Gävle
Intressen: Jag älskar att dansa och jag dansar här i gävle , när jag inte dansar så är jag med vänner:)

Onödigt:
Längd: 162
Ögon färg: brun
Hår färg: brun

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards