♫ BELLEH ☆

Alla inlägg under juli 2010

Av isabell - 7 juli 2010 12:30

Hejsan!


okej de här kommer låta sjukt men, lilla klara blir stor! nu är hon 13!!!!!

för att fira detta cyklar klara å lina och ja skutta ner för gatorna igår och skrek med min fina sång rös "ja må hon leva!" och dom som inte vakna då vakna nog senare..

då ringde klara mej kl. 00.00 och så "sjöng" jag "ja må hon leva!" igen, så även om de inte väkte några grannar när jag stod vid fönstret å sjöng så väkte de iaf hela huset, haha.



grattis klara!!!!!!!   



juste jag gjorde just bort mej jätte mkt..

Linus kom hit och så öppna jag dörren..

..I FÖR STOR PYJAMAS, MED KRULL HÅR OCH INGET SMINK!! aja iaf nåt att skratta lite åt nu såhär efter


puss på er

Isabell   

:')

Av isabell - 6 juli 2010 14:24

hejsan mina älsklingar!


var så sjukt länge sen jag blogga nu så de är sorligt..

vi har fortfarande inte fått igång datan så nu lånar ja min älskade mammas data, hihi.

men blev ändå lite ledsen när jag loggade in idag för hade inte en ända liten kommentar, så snälla komentera de jag skriver!

jag ahr kommit på att min blogg mer fungerar som en dag bok än som t ex. en mode blogg så nu ska jag börja skriva seriöst om mina dagar för de händer ganska mkt i mitt liv

iaf. så är de grått och regnar lite då och då i gävle idag vilket är ledsamt för jag hade planer på att sola.. men ska nog baka kakor elr nåt ist   

nu har jag kört på krull pudel style hår i en vecka, en väcka utan plattång de är nog rekord för mej? men har inget smink heller så ser ut som tomtemor, hehe. men om jag ska träffa nån på stan elr ngt så lovar jag, smink och rakt hår för små barnen som såg mej skulle nog bl rädda och tro att de va en clown..

aja nu ska jag gå och mata fiskar åt mina grannar sen ska jag hem och diska   

bjuder på en härlig låt som jag lyssnar sönder på


puss så länge, Isabell   

Presentation


Namn: Isabell
Född: 97.03.23
Bor i: Gävle
Intressen: Jag älskar att dansa och jag dansar här i gävle , när jag inte dansar så är jag med vänner:)

Onödigt:
Längd: 162
Ögon färg: brun
Hår färg: brun

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards