♫ BELLEH ☆

Alla inlägg under april 2010

Av isabell - 30 april 2010 10:43

Hejsan!


nu siter jag här med mitt pudel hår och vänta på att det ska torka ^^

och ja nu kommer det mobbade med idag, vi har antisimex här! (stavas??) och det är inte för att vi har problems med råttor eller något utan det är för att vi har en vattenskada under diskbänken!

hahahaha

iaf. så äre lite bra idag för jag är ledig, yay! studiedagar är jätte bra!

sen ska jag göra lunch när han är klar i köket och sen så blire kannske in tilll stan och träffa othilia och andreas?? vi får se hur jag gör med det..jag tänkte iaf också bjussa på min feminin vibe låt like a pen dock är såär den lite om gjord på dansen men jag vet att den är minst lika bra här!

puss så länge


Isabell  

Av isabell - 29 april 2010 15:39

Hejsan!


föråt att jag inte har bloggat på länge men, min data går inte att starta, tror de är något fel på batteriet...

och det är så himla dåligt för de är just nu det händer som mest saker i mitt liv, men jag tänkte säga lite kort vad som har hät under dom här två(??) veckorna jag inte har bloggat:


1: jag var i skövde på 50års fest och det var mega kul! sen så träffa jag även mormor och min morbror och hans fru


2: jag har bråkat lite..


3: jag ar dansat skiten ur mej och på söndag är det dags förr estraden, och sen på torsdag tror jag det är, så är det dags för magic of dance!


4: igår lagade jag världens sämsta citron-maräng-paj, för jag hade i för lite sånt där som gör krämen tjock, så den typ blev som en sås fylling men vi frös ner den så får vi se om den gåratt äta idag


nu ska jag gå ut tror jag, för man kan knappt vara i vårt kök för vi har fått en fukt skada så dom har typ rivit hela köket..

puss å kram så länge


Isabell   

Av isabell - 20 april 2010 07:11

hejsan!


nu har jag varit dålig på att uppdatera, igen..

men jag har så himla mkt just nu, i helgen var jag i skövde på 50års fest, i fredags var jag på stan med bästa otte och igår gjorde jag om klaras converse tille pervers, haha xD jag tog en såndär vit tejp bit och skrev dit per och satte den över con- så blev de pervers hahaha xD hon skratta så mkt så hon höll på att pissa på sej..

idag hinner jag nog inte uppdatera nå mer eftersom jag ska ut på stan efter skola och shoppa loss på H&M´s rea, yay!


puss o kram så länge


Isabell   

Av isabell - 15 april 2010 15:44

hejsan!


har äntligen fått mina latino skor! blev jätte glad när mamma kom hem med det bruna jätte paketet från posten, dom var så fina! tack så mycket för hjälpen dans shopen örebro och diamant dance shoes!

fatta vad glad jag blev, och när vi ändå köpte skor så passade mamma på att beställa nya disco tossor åt mej så jag fick hela två par skor!

tack mamma, älskar dej

håller ni på med några sporter?

tror det är ganska självklart att jag dansar vid det här laget..

aja jag fick i läxa idag att jag skulle kunna alla färgerna på franska, vilket inte var någon läxa eftersom jag redan kan dom vilket är bra för då kan jag lägga mer tid på annat..

jag har ganska lite att skriva just nu för håller på att somna, så godnatt säger jag och puss så länge

      

haha var tvungen att skryta lite ... xD


Isabell   


Av isabell - 14 april 2010 15:01

hejsan!


nu har jag varit ute i solen och ätit mums glass!

glass är alltid mums, men x-tra mums i solen! trodde typ solen hade gått i ide eller nåt, har ju varit grått typ hela mitt påsklov och så nu när lovet är över så fick jag reda på att den faktiskt fortfarande fanns (xD)

iaf. jag åt nån kameleont glass från glass bilen, trodde inte ens vi hade glass, men sen så stod det på smaken jag valde att det var vanilj, men tydligen så måste glassbilen tagit och märkt den lite fel, för ja den såg ut som vanilj men smakade inte det, den smakade kola! haha det gör iofs. inget för den var ändå mums!

nu ska jag ut och njuta igen puss så länge


Isabell   

Av isabell - 13 april 2010 06:39

hejsan!


jag har blivit sämre på att blogga, så förlåt mej :(

hehe iaf. går så dansade vi med hubba bubba tuggumin i munnen, haha.

vi ska typ dra ut det och göra massa coola effekter med det så åter igen ni som inte bor i gävle ta er hit och se magic of dance, det är något ni inte får missa!

nu måste jag dra men tänkte bjussa på en bild från igår i bilen när jag hade ill blå tunga efter mitt tuggumi


     det syns visst inte lika mkt på bilden, men ändå den var så blå !


    passade också på att bjussa på min disco dräkt jag hade i lördags, dock fick inte jag plats i spegel, så jag fick ta en stol så att ni skulle se så mkt som möjligt av dräkten.


Isabell   

Av isabell - 12 april 2010 06:46

Hejsan!


förlåt för dålig uppddatering, jag har haft så mycket så tänkte berätta lite kort:


fredags: var och schoppade och klippte håret med mamma, det blev ganska braoch nu har jag sne lugg


lördags: först kom agnes till mej med ett presentkort200kr från h&m blev jätte glad! och det bara för att jag matade deras fiskar i fyra dagar...!

sen åkte jag och tävlade så här gick det:


singel disco: jag kom vidare direkt till final utan second try (yay!) sen i final så kändes det ganska bra, jag fick dock ingen pall placering men tror jag kom 4


par disco: jag och josefine skulle tävla i par bara för att de skulle vara kul, det gick sådär, vi fick dansa om second try två gånger (xD) och vi kom inte till final men bättre lycka nån annan gång för oss!


nu ska jag till skolan hare bra puss o kram så länge


Isabell   

Av isabell - 8 april 2010 11:32

hejsan!


imorse vaknade jag av att små syskonen bråkade..

inte kul när jag var uppe länge igår, aja idag ska jag äntligen få hämta den rosa paljett grejen! ska bli kul att änligen få låna den.

nu lyssnar jag på massa disco/fjortis dunk för att få upp disco glädjen,  inför tävlingen på lördag! önska mej lycka till

jag har ju då inte tävlat så himla mycket men bara för att skryta (xD) så lägger jag ut en bild på pokalen jag fick nä jag kom etta i skol mästerskapet, det anade ni inte va?

jag börjar bli så glad med bloggen nu när jag har runt 100 besökare varje dag så ville säga tack så mycket :)

just de jag har hittat en jätte rolig hemsida där du kan göra collage (stavas??) något ni värkligen borde testa kolla här

okej den här låten suger ganska mkt, men kom inte på nått bättre att ge er

  

Isabell   


Presentation


Namn: Isabell
Född: 97.03.23
Bor i: Gävle
Intressen: Jag älskar att dansa och jag dansar här i gävle , när jag inte dansar så är jag med vänner:)

Onödigt:
Längd: 162
Ögon färg: brun
Hår färg: brun

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards