♫ BELLEH ☆

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

i'm sorry!

Av isabell - 12 april 2010 06:46

Hejsan!


förlåt för dålig uppddatering, jag har haft så mycket så tänkte berätta lite kort:


fredags: var och schoppade och klippte håret med mamma, det blev ganska braoch nu har jag sne lugg


lördags: först kom agnes till mej med ett presentkort200kr från h&m blev jätte glad! och det bara för att jag matade deras fiskar i fyra dagar...!

sen åkte jag och tävlade så här gick det:


singel disco: jag kom vidare direkt till final utan second try (yay!) sen i final så kändes det ganska bra, jag fick dock ingen pall placering men tror jag kom 4


par disco: jag och josefine skulle tävla i par bara för att de skulle vara kul, det gick sådär, vi fick dansa om second try två gånger (xD) och vi kom inte till final men bättre lycka nån annan gång för oss!


nu ska jag till skolan hare bra puss o kram så länge


Isabell   

 
 
Ingen bild

Rickard

12 april 2010 10:53

Hmm.. Rött e populärt bland tjejerna nu iaf ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell - 3 september 2010 10:30

är på vävaren med min fina klasss 7B fast nä alla är inte så fina... några är så man vill spy...haha. klara sitter i fönstret och så spelar dom biljard bakom mej, NOT SO FUN men oscar andersson vill INTE bli sminkad säger han hahaha jag fick in...

Av isabell - 11 augusti 2010 18:00

Hejsan!   nu sitter jag här en onsdags, hmm kan man kalla det kväll? iaf. har en lille bror som står och huttrar brevid mej för att han har badat, vilket jag inte vill göra för vad jag vet är inte affro style inne... eller som mamma säger "de...

Av isabell - 7 juli 2010 12:30

Hejsan!   okej de här kommer låta sjukt men, lilla klara blir stor! nu är hon 13!!!!! för att fira detta cyklar klara å lina och ja skutta ner för gatorna igår och skrek med min fina sång rös "ja må hon leva!" och dom som inte vakna då vakna no...

:')

Av isabell - 6 juli 2010 14:24

hejsan mina älsklingar!   var så sjukt länge sen jag blogga nu så de är sorligt.. vi har fortfarande inte fått igång datan så nu lånar ja min älskade mammas data, hihi. men blev ändå lite ledsen när jag loggade in idag för hade inte en ända l...

Av isabell - 5 maj 2010 14:43

hejsan!   nu sitter jag i skolan och får npg inte vara inne på datan men men.. kl.16:00 börjar genrepet för magic of dance, en av gävles största dans shower! ni som inte har beställt bijletter än måste göra det, för jag lovar det är så värt det...

Presentation


Namn: Isabell
Född: 97.03.23
Bor i: Gävle
Intressen: Jag älskar att dansa och jag dansar här i gävle , när jag inte dansar så är jag med vänner:)

Onödigt:
Längd: 162
Ögon färg: brun
Hår färg: brun

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards